Mari Koo

Kuluttaja 2.0 -kolumni

keskiviikko 27. syyskuuta 2006 klo 12.15

En muistanut tätä aiemmin mainita, joten teen sen nyt:

Muutama viikko sitten IT-viikossa julkaistu ja täällä mainitsemani Mika Pantzarin kolumni Kuluttaja 2.0 -aiheesta on luettavissa Kuluttajatutkimuskeskuksen sivuilla.

Samoilla sivuilla on tietoa myös joulukuisesta Teknologian yhteiskunnallinen ja kulttuurinen tutkimus -seminaarista, johon osallistun.  

Be Sociable, Share!

6 kommenttia kirjoitukseen “Kuluttaja 2.0 -kolumni”

  1. Pirkka sanoo:

    Kiitos vinkistä! Täytyy päivittää tämä linkki omaan blogiinkin.

  2. Teppo sanoo:

    Pitääpä lukea. Huomaan fanittavani Pantzaria, kirjoittaa fiksuja keskimääräistä useammin. Kiitos vinkistä minunkin puolestani!

  3. marikoo sanoo:

    Teppo: Pantzar on ehdottomasti kulutustutkimuksen kannalta tärkeä nimi Suomessa, joten tietysti minäkin häntä fanitan. Ja sisäpiiritietojeni mukaan Kuluttaja 2.0 -aiheesta kuullaan varmasti lähiaikoina lisää.

  4. Junakohtaus sanoo:

    Muistanko mä oikein vai väärin, että tää Pantzar oli joskus kauppakorkeassa mainonnan proffana?

    Jos se on sama dude, niin ainakin siitä hommasta se oli käsittämättömän pihalla.

  5. marikoo sanoo:

    Junakohtaus: On varmaan ollut sama mies. En ole Pantzarin luennoilla tms. koskaan ollut, mutta mitä olen häntä nähnyt, niin luulisin, että jossain muualla kuin mainonnan proffana hän on parhaimmillaan.

  6. Junakohtaus sanoo:

    Jos se on se sama, se on parhaimmillaan ihan missä tahansa muualla. Kertana muutmana se selitti lehdessä kännyköiden läpilyömisen johtuneen siitä, että Nokialla uskallettiin luottaa siihen, että mainonnan keinoin ihmisille voidaan luoda tarve puhua puhelimeen kävellessään ja samassa jutussa kuulimme myös, että automainostajien pitäisi uskaltaa reilusti mainostaa, että tällä autolla pääsee pisteestä A pisteeseen B.

    Kumpikin lausunto on niin monitahoisella ja typerällä tavalla metsässä, että niiden perkaamiseen menisi puoli päivää.

Kommentoi